Till Johnny

Omg... Nått hände visst 09/09/09...

Hur kan du göra såhär?. Varför lyssnar du inte? du springer iväg från diskutioner. De är till för att reda ut saker. med det fattar väll inte du...

förstår du vad du har gjort?... jag trodde bättre om dig. Jag Kan offra mig Och jag gör det väldigt ofta.. men du.. du gör det VÄLDIGT sällan.. du är inte "ivägen" som du påstår att jag säger.. Men jag tycker faktiskt att du bör mogna upp litegrann om du ska hålla på såhär. Det här är inte du.. du vet bättre.. du är "mogen" men när det kommer till diskutioner så flyr du.. kan du inte bara Diskutera!? vi skulle säkert kunna reda ut det då. Men Mark my words. Jag kommer inte till dig i första taget.. Johnny Vi har haft en bra tid tillsammans Önskar att det inte tar slut såhär men jag vet inte det kanske var "meningen".. jag vet inte.. en sak ska du veta u will be my friend 4 ever.
Från bdb----------^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Allt blev inte som man hade tänkt sig... jag är rätt ledsen men även väldigt sur.. Varför kan du inte bara offra dig? vrf i helvettes namn kan du inte gör något vi andra vill nån gång? Jag hoppas att du tänker på det Om vi blir kompisar igen eller om du skaffar Nya vänner.. Jag bara önskar dig lycka till i fortsättningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0