Music for life.. MY life

2 dar kvar. eller ja. den här dagen är ju snart över så 1 dag kvar till StageDive Day out

Jag tror det kommer bli kukl... blir det slagsmår har jag tur.. min kusit är där med en av hans polare så jag har boddy guard. moahaha

Vi får se hur sällskapet blir..

Johnny,jag,linn,linns bror kalle och Janina..

Janina värkar typ lite konstig.. Hon undviker mig för att inte strula med med mig.... men ja.. vill hon inte så kan hon ju säga det :S

Nä.. tjejer är juh bara en massa problem..

Men man vill ändå inte vara singel.. livet är allt bra kompliserat..


Kommentarer
Postat av: alice

"livet är komplicerat" - word. men det skulle inte va kul om man levde livet utan problem och hinder. man måste ha några negativa grejer för att sedan kunna bygga upp det igen och då njuta extra mycket när saker och ting går bra.

2009-08-23 @ 19:42:23
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är nog inte meningen att det ska vara en dans på rosor hela tiden heller och hur ska man kunna uppskatta det positiva om man aldrig får uppleva något negativt? ;)

2009-08-27 @ 19:31:08
URL: http://sandrasvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0