5 Gånger gud

Va med klassen och såg på en teater som hette 5 gånger gud.

Det utspelade ig av att några ungdommar började i en ny klass med en lärare som var4 ny och alla fick gör an dröm scen.. den var rätt kul.. seg i början men fan vad man garvade haha

jag garvade ihjäl mig pån ett ställe där man inte skulle garva.. då garvade alla åt mig lol...

Den blev jag fett utpekad av skådisarna lol xD

Dagen böev bra sov hos mamma samma natt

Och idag btw började jag snacka med en tjej i klassen som heter linnèa och fyfan va hon va snygg :P ögongodis AB!..

Hon är bi men dejtar tydligen en kille redan.. synd för mig =/ för hon värkar väldigt trevlig =)

..Piece out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0